3,2 milliárd forint profitot vettek ki Mészárosék az építőcégből, ami a MÁV szerint kihagyta a vasat a vasbetonból
Az utolsó fillérig kivették a 2022-es nyereséget az R-Kordból.
Az utolsó fillérig kivették a 2022-es nyereséget az R-Kordból.
Az áremelések ellenére is mínuszban zárta az évet a Hunguest Hotels.
Az érintett hotel felújítására 1,5 milliárd forintos állami támogatást is elnyertek.
Erővel és pénzzel intézi el a kormány, hogy az akkumulátorgyár-építések hasznából a lakájmédiát és lakájvállalkozásokat hozza helyzetbe.
Az MBH Bank bejelentette vételi szándékát.
Kihagyott vasbeton, el nem szállított veszélyes hulladék és balesetveszélyes körülmények is szerepelnek az állami vasúttársaság problémaistáján.
Százötven, a ‘60-as évek technológiáját idéző villanymozdonyt lehetett volna korszerű járművekre cserélni a MÁV-nál, de a gyártó német Siemensre megorrolt a kormány. Lázár János szerint „már nem barátkozunk velünk”, így lefújják a 220 milliárdos beszerzést. Megtudtuk: ennek egyik oka lehet a pénzhiány, továbbá erős még a „bosszúfaktor” a Paks II. miatti német–magyar viszály részeként. Sőt, bejátszik Mészáros Lőrinc rosszkedve és a Budapest–Belgrád-projekt is.
Tovább növelte a vagyoni előnyét mindenki mással szemben a két leggazdagabb magyar; egy kicsit újra lassult, de még mindig extrémen magas maradt az inflációnk; átírták a gyorsforgalmi úthálózat koncessziós szerződését. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A jó 10 évvel ezelőtti botrány kormánypárti és ellenzéki politikusokat is érintett. A cég ma egészen mással foglalkozik.
Több ponton a koncesszor érdekeinek megfelelően módosították az autópálya-koncessziót. Az állam annyit nyer, hogy idén és jövőre spórolhat némi pénzt.
A válság, a háború és az "elhibázott brüsszeli szankciók" ellenére hatalmasat nőtt a leggazdagabb magyar milliárdosok vagyona. A "100 Leggazdagabb 2023" listáján óriási mértékben növelte előnyét Mészáros Lőrinc és Csányi Sándor, ezzel együtt az első tíz helyezett sorrendje szinte teljesen megegyezik a tavalyival. Új szereplők azonban feltűntek a 100-as listán, egyikük különösen előkelő helyen.
Ahogy a Blikk fogalmaz: a milliárdos valóra váltotta a felesége régi álmát.
Korábban a kormány azzal érvelt az autópályák 35 éves koncesszióba adása mellett, hogy szinte minden kockázat a koncesszorra hárul. Egy fű alatt, kétes indokkal végrehajtott szerződésmódosítás épp a kockázatokat hárítja el a Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségében álló koncessziós társaság feje fölül. Egyes munkák nem teljesítése nem jár a teljes szerződés elbukásával. Mentesítő körülmény, ha csak drágán lehet finanszírozást szerezni. És jöhetnek a koncesszióba a magyar biztosítók – Mészáros Lőrincnek épp van biztosítója. Is.
Mindez nem jelenti azt viszont, hogy a koncessziós autópálya-kezelő kevesebb pénzt kap a leszerződött időre.
300 milliót követelt az RTL Klubtól kirúgott volt vezér, most ő fizet 135 milliós kártérítést. Dirk Gerkens TV2-vezéri karrierje is dicstelen véget ért.
A Blikk úgy tudja, Várkonyi Andrea egyik rokonának az iskolai búcsúztatóján vett részt.
Egy titkolt kormányhatározattal adnának még 17 milliárd forintot az egyik legnagyobb vasúti fejlesztés költségeire, miközben a műszaki tartalom jelentősen csökken. A kormány kivenné a beruházást az uniós operatív programból, inkább a magyar adófizetőkre terhelve azt.
A Fokroller Kft. maradó tulajdonosai is nagypályás játékosok a NER-ben.
A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. az építőiparra szakosodott Huninsurance Kft.-t vásárolta fel.